SHAKLEE SELAMAT BAGI PESAKIT BUAH PINGGANG

Bagi kebanyakan pesakit buah pinggang, tidakk banyak pilihan yang mereka ada selain makan ubat yang disyorkan doktor. Bahaya ye kalau makan ubat-ubat tradisional ni kalau dah sakit buah pinggang sebab ubat tradisional ni diformulakan berdasarkan pengalaman. Jarang nak jumpa yang berdasarkan kajian dan penyelidikan bernilai ratusan juta ringgit macam produk Shaklee. Lebih malang andai ubat yang pada mulanya nampak berkesan dengan, rupa-rupanya dicampur steroid atau dadah. Sebab tu cepat nampak kesan. Jom kita baca kisah kejayaan pesakit buah pinggang, masalah jantung dan darah tinggi.



"Salam semua hari ni saya nak kongsi testimoni ibu saya sendiri..
Ibu saya seorang pesakit buah pinggang mengalami masalah jantung,darah tinggi..pada mulanya dia mengalami sakit sendi..setiap kali rawatan pasti ibu menangis sebab tak tahan menahan sakit sendi yang dia alami...pada mulanya saya rasa takut nak bagi cuba produk shaklee sebab takut lah kalau ada apa-apa kesan pada diri ibu..maklumlah dah end stage renal failure kan tapi dengan keyakinan dan tak sanggup tengok ibu sakit saya belikan ibu supplement set ajht (joint health, omega guard, ostermatrix)...pada hari pertama masih tak nampak kesan tapi takpe sebab baru sekali makan kan..lepas masuk hari ke empat makan saya dah nampak perubahannya dimana ibu dah kurang sakit sendi,tidur pun lena..yg mengejutkan lagi bila buat rawatan dialisis, sendi2 yang sakit dah takde...ibu dah tak nangis bila buat rawatan...di rumah ibu selalu guna tongkat but now alhamdulillah ibu dah tak perlukan lagi tongkat kalau nak pergi jalan2 baru guna....Semalam tca dgn doktor pakar nefro..doc punyalah terkejut bila tengok keputusan darah ibu saya baik berbanding yang dulu...bila di tanya ade ambil ape2 ubat ke saya terus keluarkan semua suplement shaklee..takut gak kena marah dengan doktor pada mulanya tapi bila doktor cakap shaklee adalah suplement yang terbaik saya rasa lega sangat2...so saya tak perlu risau lagi utk sarankan pada pesakit buah pinggang kerana doktor pakar nefrologist sendiri mengesahkan suplement shaklee boleh ambil utk kesihatan...alhamdulillah"




Kita hanya berusaha, Allah yang menyembuhkan.
Nak tahu kenapa Shaklee selamat untuk pesakit buah pinggang? Boleh baca entri Keberkesanan Vitamin Shaklee.