PESAKIT KANSER USUS BEBAS KANSER SELEPAS MAKAN NUTRIFERON SHAKLEE

Di kalangan wanita, kanser usus berada di tangga ketiga selepas kanser payudara dan serviks. Di kalangan lelaki, inilah kanser paling kerap berlaku. Lebih membimbangkan, insiden kanser usus pada lelaki dan wanita semakin meningkat di kalangan individu berumur 50 tahun ke atas.

Kanser usus merujuk kanser yang berlaku di sepanjang kawasan usus sama ada usus besar mahupun usus kecil. Ini adalah testimoni Mary, 68 yang mula mengambil Shaklee selepas diberitahu cuma ada peluang hidup 3 hingga 6 bulan sahaja lagi selepas 7 tahun menderita kanser usus. 

 
In march, Mary, age 68, was told she had three to six months to live after enduring seven years of colon cancer treatment. She began a Shaklee regimen including two Nutriferon daily. Three weeks after she began she called me to tell me that her CEA test results (CEA stands for Carcinoembryonic Antigen blood test - a test that screens for a protein that indicates the presence of cancer) had gone from 17 down to 11, and she was ecstatic.

This was the first time there was a decrease since she had been in treatment. I received Mary’s call while attending a Shaklee gathering and it was suggested she might try four to six a day. I relayed the suggestion to Mary and she upped the amount. She continued to thrive, and her scans revealed a reduction in the size and number of tumors in her body.

So within six months she packed her bags and took a two month trip to Italy. Mary ultimately took 15 Nutriferon a day and I think she still does. In May 2007, when she went back to the hospital that had dismissed her to die, the surgeon told her she should have been dead in 2004; however, she was cancer-free, and he sent her home to live.
-Alice D. Coker-
 
 
Pada bulan Mac, Mary, 68 telah dikhabarkan dia hanya mempunyai tempoh antara 3 hingga 6 bulan sahaja lagi untuk hidup selepas menderita rawatan kanser usus selama 7 tahun. Kemudian dia mula mengambil Set Kanser Shaklee termasuk 2 peket Nutriferon setiap hari. Selepas 3 minggu dia menelefon saya untuk memberitahu keputusan ujian CEA (CEA bermaksud ujian darah Carcinoembryonic Antigen - ujian darah yang memantau protein yang menunjukkan kehadiran kanser) telah menurun dari 17 kepada 11, dan dia sangat teruja.

Ini kali pertama berlaku penurunan sejak dia diberi rawatan 7 tahun dahulu. Saya menerima panggilan Mary ketika sedang menghadiri perjumpaan Shaklee dan dicadangkan mengambil Nutriferon 4 ke 6 peket sehari. Saya menyampaikan perkara tersebut kepada Mary dan dia menambah kuntiti Nutriferon setiap hari. Dia semakin teruja, ujian imbasan menunjukkan penurunan dari segi saiz dan bilangan tumor di dalam badannya.

Jadi, dalam masa 6 bulan selepas mengambil Shaklee dia keluar melancong 2 bulan ke Italy. Mary akhirnya mengambil 15 Nutriferon sehari dan rasa rasa dia masih dengan regimen tersebut. Pada May 2007, dia pergi semula ke hospital yang meletak tempoh hayat dia, pakar bedah memberitahu yang dia sepatutnya telah mati pada 2004; bagaimanapun kini dia bebas dari kanser.


Jika ramai yang sudah sembuh dari kanser dengan Shaklee mengapa anda perlu ragu lagi? Anda tidak rugi apa-apa jika mencuba. Anda hanya akan rugi jika tidak cuba berikhtiar. Semakin saya study produk Shaklee untuk kanser, semakin anda banyak membaca dari blog saya, anda akan sedar produk Shaklee memang sangat bagus dan selamat.

Shaklee mempunyai rangkaian produk yang boleh digunakan Set Rawatan Kanser oleh pesakit kanser sama ada belum menjalani rawatan, sedang menjalani rawatan, mahupun selepas menjalani rawatan kimoterapi.