TESTIMONI PESAKIT KANSER USUS KEMBALI SIHAT DENGAN SHAKLEE


Kanser usus merupakan pembunuh nombor tiga di kalangan wanita,selepas kanser payudara dan serviks. Sangat menakutkan apabila jumlah pesakit semakin bertambah dari tahun ke tahun

Saya ingin kongsikan dengan anda , testimoni yang saya petik dari Live Changing Cancer Short Stories mengenai Bill iaitu penyakit kanser usus yang diaturkan oleh doktor untuk menjalani 3 jenis rawatan kimoterapi kembali pulih dengan pengambilan makanan tambahan dari produk Shaklee secara berterusan dan konsisten

Jom kita baca pengalaman beliau dan telah saya terjemahkan kedalam bahasa malaysia untuk mudahkan pembacaan anda :)


" Saya telah mengambil suplemen Shaklee selama 10 tahun dan telah sentiasa beranggapan produk Shaklee dapat memelihara kesihatan saya. Tapi pada tahun 2010, Bill mula kehilangan berat badan dan pergi dari 221 pound ke 151 pound dalam tempoh masa yang singkat.

Selepas doktor mencadangkan Bill melalukan pemeriksaan kolonoskopi, kanser telah dikesan dan dijumpai. Bukan sahaja di dalam usus, tetapi ia telah merebak ke hati beliau. Dia tidak boleh dan tidak mahu makan sebelum atau selepas pembedahan usus . Ahli onkologi meletakkan beliau untuk menjalani 3 jenis kemoterapi. Dengan tiada selera dan memasukkan ubat ubatan ke dalam badannya setiap hari, saya tahu dia tidak boleh hidup dengan cara ini. Satu-satunya perkara yang dia akan ambil adalah protein soya (ESP) segera dengan ais krim.

Sebaik sahaja dia dapat mengambil makanan tambahan, dia telah mengambil Nutriferon. Saya merasakan sel yang baik diperlukan untuk meningkatkan kesihatan dan membina semula sel-sel baru. Kami telah menambahkan lebih banyak makanan tambahan apabila nafsu makannya kembali baik. Pakar onkologi beliau tidak membantah pengambilan makanan tambahan Shaklee. Tiga bulan selepas pembedahan usus, Bill kembali bekerja sebagai pemandu bas, bukan sahaja dia memandu pagi dan petang, tetapi 8 jam sehari.

Terima kasih kepada Shaklee, kita boleh mencampurkan program perubatan dengan makanan tambahan . Kebanyakan orang tidak akan mempertimbangkan pengambilan vitamin semasa kemoterapi. Mereka menunggu sehingga mereka selesai dengan rawatan sebelum mereka mula cuba untuk membina semula badan mereka.

Kami telah menambah Vivix, DTX Complex, Vitalea, Vitamn E, Vitamin C dan B Complex. Setiap kali ujian darah dilakukan , ia menunjukkan bilangan tumor seperti semakin menurun. Dengan banyak doa dan Shaklee, Bill bertambah baik setiap hari, dan kami mempunyai hari yang indah dan bersyukur bersama-sama. " - Bill 



BAGAIMANA VITAMIN SHAKLEE MEMBANTU MERAWAT KANSER


  • Vivix - Berperanan memperbaiki sel sihat dan merencat sel kanser, mempercepatkan proses penyembuhan
  • Vitalea - Mengandungi kesemua vitamin dan mineral yang diperlukan tubuh
  • Sustained Release Vita C - Dos vitamin C yang lebih tinggi membantu mempercepatkan proses pemulihan
  • B-Complex - Sangat penting untuk penghasilan sel darah merah
  • DTX Complex - Detoks hati dari ubat kimo yang beracun
  • Nutriferon - Menggalakkan penghasilan interferon. Interferon menggalakkan penghasilan lebih banyak sel imun
  • Vitamin E - melepaskan radikal bebas dalam badan yang menyebabkan kanser

Shaklee memperkenalkan Vivix Shaklee (Produk utama anti kanser) yang kaya dengan resveretrol, mempunyai rangkaian produk yang boleh digunakan sebagai oleh pesakit kanser sama ada belum menjalani rawatan, sedang menjalani rawatan, mahupun selepas menjalani rawatan terapi kimo.