TESTIMONI PESAKIT AUTO IMUN BERTEMU PENAWAR DENGAN SHAKLEE

Assalamualaikum..oleh kerana Vivix belum diguna luas oleh rakyat Malaysia, teringin saya berkongsi testimoni dari negara kelahiran produk Vivix ni kerana di sana, lebih 1,000,000 botol terjual dalam tahun pertama ia dilancarkan. Hari ni kisah bagaimana Shaklee mengubah hidup seorang yang mempunyai penyakit auto imun. 

 


 


 






Hello all! My name is Kate. My husband just returned from two tours in the Middle East as a Naval Intelligence Officer. We all now are living in Austin, Texas. I am a Commercial and Residential Interior Designer by trade. I have decided to pursue a 2nd hobby in 2010 after being diagnosed with an Auto Immune Disease. I was desperate for medical answers that I couldn't find. I have taken SHAKLEE supplements off and on for 40 years. My grandmother partnered with Dr. Shaklee for 25 years and because of her, I am continuing on with her nutritional influence.

I was diagnosed with: Auto Immune Disease (Seronegative Spondyloarthopathy, HLA B27+) several years ago, and because of Shaklee, acupuncture and massage therapy I am not in a wheelchair. The side effects to the prescription drugs that were prescribed had damaging and devastating impact on my body. They wanted to put me on a chemo therapy drug, and I stood up and said "NO", "there has to be another way." My journey over the past 10 years led me to some specific supplements from SHAKLEE that changed my world. I have decided to get out in front of people and share this same information about what NUTRIFERON, VIVIX, OMEGAGUARD, VITALIZER, IRON +C, LIVER DETOX, and to just name a few….. did specifically for me. I am currently finishing a Bachelors Degree in Health Science. I have studied pharmaceutical and alternative medicine for years and consult with clients on health and wellness through supplementation and diet to change and eliminate pain and suffering. I have used SHAKLEE all my life, but until recently when I could really do the research and compare to other brands, I am now convinced from one more science angle, that SHAKLEE is far superior in their ingredient sources and manufacturing process. Just in the past 15 years SHAKLEE has had more recent discoveries with their breakthrough science. These new products that have launched with SHAKLEE has had life changing effects on so many people that I have met. 


The new program for me that I use has been very successful in amazing and radical support for:

cancer, fibroid tumors, crones disease, diabetes, pancreatitis, kidney disease, hepatitis, herpes, menopause, high blood pressure, hormone imbalance, mental illness, auto immune disease, thyroid dysfunction, infertility, pneumonia, weight loss,

..... and the list has just started. I am now working for a 50 + year old billion dollar company called SHAKLEE. They are successful in pure, organic and non-gmo, vitamins, sports nutrition and a long list of life changing recovery supplements. SHAKLEE'S household products are fantastic, biodegradable, and without harsh chemicals. They are superior to anything out there. Shaklee's LAUNDRY, FACE CREAM, and CLEANING PRODUCTS are also absolutely wonderful.
 
Many of my clients are tired of the band-aids they are offered, and want answers and results without side effects. Time and time again, people I meet are tired of suffering and not feeling good. It's an exciting time for health and wellness in this country and the motivation one gets from seeing those who are having life changing experiences is what drives my passion for maximum healing. Because my grandmother set the tone for her family, my nutrition from an early age was better. I'm honored to carry on her legacy. Your business will continue to help me help those who are in need and can't afford supplementation. Try these products, what do you have to lose? Shaklee has 100% satisfaction guarantee! Let me help you get started on the supplements that would fit your need and get you feeling better in 30 days. You don't have to suffer any longer. I would be honored to help you

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hello semua! Nama saya Kate. Suami saya baru sahaja pulang dari dua lawatan di Timur Tengah sebagai Pegawai Perisikan Tentera Laut. Kita semua sekarang adalah tinggal di Austin, Texas. Saya adalah seorang Designer Perdagangan dan Interior Kediaman oleh perdagangan. Saya telah membuat keputusan untuk meneruskan hobi 2 pada tahun 2010 selepas didiagnos dengan Penyakit Auto Immune. Saya terdesak untuk mendapatkan jawapan perubatan bahawa saya tidak dapat mencari. Saya telah mengambil makanan tambahan SHAKLEE luar dan selama 40 tahun. Nenek saya bekerjasama dengan Dr. Shaklee selama 25 tahun dan kerana itu, saya sedang meneruskan dengan pengaruh pemakanannya. 

Saya telah disahkan dengan: Penyakit Auto Immune (Seronegative Spondyloarthopathy, HLA B27 +) beberapa tahun lalu, dan kerana Shaklee, akupuntur dan terapi urut saya tidak berada dalam kerusi roda. Kesan-kesan sampingan kepada ubat-ubatan preskripsi yang ditetapkan memberi kesan merosakkan dan yang amat buruk kepada badan saya. Mereka mahu meletakkan saya pada ubat terapi kimo, dan saya berdiri dan berkata "TIDAK", "perlu ada cara yang lain." Perjalanan saya sejak 10 tahun yang lalu membawa saya kepada beberapa tambahan tertentu dari SHAKLEE yang mengubah dunia saya. Saya telah membuat keputusan untuk keluar di hadapan orang ramai dan berkongsi maklumat ini sama tentang apa NutriFeron, Vivix, OMEGAGUARD, Vitalizer, IRON + C, HATI DETOX, dan hanya yang demikian ... .. lakukan khusus untuk saya. Saya kini menamatkan Ijazah Sarjana Muda Sains Kesihatan. Saya telah mengkaji farmaseutikal dan perubatan alternatif selama bertahun-tahun dan berunding dengan pelanggan dalam kesihatan dan kesejahteraan melalui tambahan dan diet untuk mengubah dan menghapuskan kesakitan dan penderitaan. Saya telah menggunakan SHAKLEE sepanjang hidup saya, tetapi sehingga baru-baru apabila saya benar-benar boleh membuat kajian dan perbandingan dengan jenama lain, saya kini yakin dari satu sudut sains lebih, bahawa SHAKLEE adalah jauh lebih hebat dalam sumber-sumber bahan dan proses pembuatan. Hanya dalam 15 tahun yang lalu SHAKLEE telah mempunyai lebih banyak penemuan baru-baru ini dengan sains kejayaan mereka. Produk-produk baru yang telah dilancarkan dengan SHAKLEE telah mempunyai kehidupan yang berubah-ubah kesan ke atas begitu ramai orang bahawa saya telah dipenuhi.  

Program baru bagi saya yang saya gunakan telah sangat berjaya dalam sokongan yang luar biasa dan radikal untuk:  

kanser, ketumbuhan fibroid, penyakit crones, kencing manis, pankreas, penyakit buah pinggang, hepatitis, herpes, putus haid, tekanan darah tinggi, ketidakseimbangan hormon, penyakit mental, auto imun penyakit, disfungsi tiroid, kemandulan, radang paru-paru, berat badan, 

..... dan senarai ini baru sahaja bermula. Saya kini bekerja untuk sebuah syarikat bilion dolar 50 + tahun dipanggil SHAKLEE. Mereka yang berjaya dalam tulen, organik dan bukan gmo, vitamin, nutrisi sukan dan senarai panjang hidup berubah makanan tambahan pemulihan. Produk isi rumah SHAKLEE'S yang hebat, mesra alam, dan tanpa bahan kimia. Mereka adalah lebih kepada apa-apa yang di luar sana. LAUNDRY, FACE CREAM, dan bahan pencuci Shaklee juga benar-benar indah.Ramai pelanggan saya bosan dengan band-bantuan mereka ditawarkan, dan ingin jawapan dan keputusan tanpa kesan sampingan. Dari semasa ke semasa, mereka yang saya temui bosan dengan penderitaan dan tidak berasa baik. Ia adalah masa yang menarik untuk kesihatan dan kesejahteraan di negara ini dan motivasi seseorang mendapat daripada melihat orang-orang yang mempunyai pengalaman hidup berubah adalah apa yang mendorong semangat saya untuk penyembuhan maksimum. Oleh kerana nenek saya menetapkan nada untuk keluarganya, pemakanan saya dari usia muda adalah lebih baik. Saya bangga untuk meneruskan legasi beliau. Perniagaan anda akan terus membantu saya membantu mereka yang memerlukan dan tidak mampu suplemen. Cuba produk-produk ini, apa yang anda perlu hilang? Shaklee mempunyai 100% jaminan kepuasan! Izinkan saya membantu anda memulakan makanan tambahan yang akan sesuai keperluan anda dan mendapatkan anda berasa lebih baik dalam 30 hari. Anda tidak perlu menderita lagi. Saya akan berbesar hati untuk membantu anda.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Mungkin ramai lagi pesakit auto imun di Malaysia yang ingin keluar dan mencari penyelesaian muktamad berbanding bergantung hidup dengan ubat bahan kimia, dadah, steroid. Jom usah bertangguh lagi untuk mengembalikan nikmat hidup. Bak kata Kate, "what you gonna lose?"