KELEBIHAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE



Kali ni nak share tentang kelebihan menjadi ahli Shaklee, dulu masa memula join ahli ni just fikir untuk dapatkan vitamin dan barang-barang shaklee ni dengan harga ahli sahaja, tapi bila dah join ni banyak pulak benefit yang dapat. Masa memula jadi ahli dulu memang ingatkan dapat bonus tunai je lah, tu pun 2 angka sahaja, sekarang rasanya dah makin teruja lak bila bonus dah jejak 4 angka dan tetiba dah dapat naik 1st rank dalam bisnes ni. Cukup mudah rupanya. Apa yang saya cuba buat hanyalah meniru apa yang upline saya ajar. Itulah betapa pentingnya ade upline dan team yang bagus tau!! Ya, perlu pilih team..

 
Baiklah, ape kelebihan bila kita mula mendaftar sebagai ahli shaklee ni ?

1. Harga Ahli

Anda pasti dapat beli produk Shaklee dengan HARGA AHLI. Itu kelebihan yang paling ramai orang nak. Sebab apa? Harga ahli Shaklee dan harga jualan berbeza dalam 20% hingga 25%.

Contoh satu produk X dalam Shaklee harga dia RM150 dalam pasaran, tapi harga ahli hanya RM121.

(RM150 - RM121)/RM150 = 19.33%

Perbezaan hampir 20% harga pasaran produk X dalam Shaklee! Anda JIMAT RM29. Itu baru beli produk X seunit.

Contoh 2, Produk Y dalam shaklee harga dia RM61, kat pasaran. tapi harga ahli RM49 SAHAJA.

(RM61 -RM49 =RM12)/RM61= 19.67%

2. Kumpul Point

Anda mesti pernah ada kad ahli atau kad untuk kumpul point kalau shopping kat mana-mana hyper atau supermarket kan? Contohnya kad Bonuslink....

Bila dah cukup satu tahap yang ditentukan, kita boleh redeem hadiah kan? Ada hadiah yang best dan tak best....kalau dapat yang tak best macamana? Rugi je kumpul point...penat wooo... hehehe..

Shaklee pun ada jugak sistem kumpul point ni...point tu kita panggil UV (Unit Volume). Tapi dalam Shaklee, sistem kumpul point dia lagi best! Apa yange bestnya?

Shaklee bagi cash back dari UV yang dikumpul. Apa itu cash back? Shaklee akan masukkan semula duit terkumpul dari jumlah UV yang kita dapat ke dalam akaun bank kita. Makin banyak UV, makin banyak dapat cash...so terpulanglah pada kita nak guna duit tu untuk apa. Best kan?

kiraan UV yang menentukan peratus cash back yang bakal anda dapat

 
Itulah rahsia jana pendapatan dalam Shaklee. Itu baru cerita sikit, ada baaaanyak lagi RAHSIA jana pendapatan dari Shaklee. Nak tahu apa dia....kena join Shaklee dulu... :)

3. Tak Perlu Modal Besar

Anda hanya perlukan RM75 sahaja yuran untuk jadi ahli Shaklee SEUMUR HIDUP. RM75 bukannya yuran semata-mata, tapi ia adalah kos untuk anda dapatkan bisnes kit, beg keahlian yang penuh dengan RAHSIA jana pendapatan dengan Shaklee, panduan produk Shaklee, senarai harga, majalah Shaklee Today yang penuh kisah motivasi orang berjaya dalam Shaklee dan kos penghantaran bisnes kit ni ke rumah anda! Kalau anda tak tahu nak buat macam mana, saya boleh uruskan untuk anda from A to Z!


Biz Kit Shaklee

4. Tak Perlu Maintain Point

Anda tak perlu maintain point atau buat pembelian tertentu setiap bulan sebagai syarat keahlian anda. Jika anda tak ada buat pembelian sekalipun dalam bulan tersebut, keahlian anda tidak akan terjejas. CUMA..anda tak dapat cashback je lah hehehe

5. Promosi Produk Secara Bulanan

Shaklee akan OFFER Promosi Produk secara bulanan ISTIMEWA untuk Ahli Shaklee sahaja. Setiap bulan, Shaklee akan pilih satu daripada produk-produknya untuk mendapat promosi pembelian istimewa dan harganya lebih rendah dari harga ahli. Promosi  Buy 6 free 1, Buy 2 less 5% dan kadang-kadang bukan 1 je produk tapi 2,3 dan 4 produk