MULTIVITAMIN SHAKLEE UNTUK KANAK-KANAK

Multivitamin untuk kanak-kanak kembali lagi yeay !!

Kebanyakan vitamin dipasaran terutamanya untuk kanak-kanak murah kan? Kerana apa? Macam-macam sebab..mungkin artificial..mungkin sintetik..mungkin tidak lengkap..
MULTIVITAMIN KANAK-KANAK

APAKAH KELEBIHAN VITALEA FOR CHILDREN SHAKLEE?

1.Lengkap dengan 8 komponen vitamin B.

Vitamin B ni terdiri daripada 8 beradik iaitu B1, B2, B6, B12, FOLIC ACID, NIACIN, BIOTIN, PANTOTHENIC ACID. Kesemua komponen perlu hadir bersama untuk kesan yang optimum. Tetapi kebanyakan pengeluar tidak memasukkan beberapa komponen seperti biotin kerana harganya yang terlalu mahal. Ini menyebabkan kesannya tidak optimum.

2.Mengandungi vitamin dan mineral dalam satu tablet!

3.Rasa anggur yang enak, tidak mengandungi pewarna, pemanis dan pengawet tiruan.

4.Diperasakan dengan xylitol yang membantumengelakkan kaviti.

5.Mudah dikunyah!
MULTIVITAMIN KANAK-KANAK

Ini antara kelebihan Vitalea for Children ni..nutrisi dalam sebiji vitalea ni lengkap dan sesuai dalam membantu perkembangan anak-anak..cuba bayangkan..anak-anak kita kena makan 3 gelas susu, 10 sudu besar peanut butter, 6 oz jus oren bermangkuk brokoli dan sayuran lain untuk mendapatkan khasiat yang serupa dalam 1 biji vitalea..agak-agak dapat tak anak kita makan banyak tu setiap hari? Macam tak je kan? Sebab tu lebih senang kunyah je sebiji vitalea for kids ini dan yang penting ianya SEMULAJADI.

Semulajadi ni kita kena faham..bukan sekadar diperbuat dari bahan semulajadi sahaja dah dikira semulajadi..tetapi seluruh proses haruslah natural barulah ianya dikira semulajadi..maksudnya dari penanaman benih bahan-bahan untuk vitalea for children ini, penjagaan tanaman tanpa racun kimia, proses pembersihan yang mengekalkan khasiat bahan tersebut, dan pemprosesan yang tidak melibatkan sebarang bahan kimia..iti barulah NATURAL..jadi jangan mudah tertipu dengan perkataan semulajadi ni ye..kaji dahulu..

Vita-Lea® for Children Chewable dirumus khas bagi memenuhi keperluan 19 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh anak-anak.
  • Sumber kalsium pembina tulang
  • Baik untuk kesihatan
  • Bekalan harian untuk vitamin B
Multivitamin kunyah yang disahkan halal untuk anak-anak. Ia dipenuhi dengan 19 nutrien penting dan menyediakan 100% Nilai Harian vitamin C. Vita-Lea® for Children Chewable kini mempunyai lebih vitamin D – 600 IU setiap hidangan, yang 150% nilai harian serta memiliki kalsium, magnesium, dan banyak lagi untuk membantu tulang sokongan yang kuat dan badan yang sihat. Dengan perisa yang enak, Vita-Lea® for Children Chewable pasti menyeronokkan.
MULTIVITAMIN KANAK-KANAK

Ada yang tanya shaklee kenapa harganya mahal dari yang dulu Ini message dari pihak Shaklee

"The new Vita-Lea® for Children is an improved formulation with 14 higher levels of vitamins and minerals. Shaklee is committed to ensuring all our products are ALWAYS SAFE. ALWAYS WORKS. ALWAYS GREEN.
Even though the bottle price is high, however, it is recommended to consume 1-2 tablets a day instead of 2 tablets a day, which effectively brings the per serving cost to only RM 1.48 per serving compare to old formulation’s RM 1.20, which is an increase of only about 20%.