RAHSIA BERJAYA KEMPISKAN PERUT

Langkah Pertama untuk Mengempiskan Perut Buncit.

Untuk mengempiskan perut kepada saiz idaman. Anda wajib melalui proses DETOX. Detox adalah suatu proses menyahtoxin dengan melalui proses membuang kotoran atau sisa yang tidak diperlukan oleh badan. Walaupun badan kita melakukan menyahtoxin secara semulajadi iatu melalui perkumuhan, perpeluhan dan pembuangan najis. Namun proses tersebut tidak lancar kerana melibatkan sistem kolon.

Gambar jenis-jenis usus

Kenapa kita Perlu Detox untuk Kempiskan Perut?


Proses untuk mengempiskan perut akan jadi amat sukar kerana anda tidak membuang kotoran dalam usus anda. Tanpa mendetox produk /aktiviti untuk mengempiskan perut tidak berkesan kerana tidak dapat menyerap dengan sempurna. Dan tidak dapat kesan seperti diharapkan. Jika anda mendetox dengan sempurna , penyerapan vitamin berlaku dengan lebih berkesan dan optimum. Ini kerana nutrien tertentu iaitu carbo, protin dan fiber memainkan peranan yang besar dalam proses penurunan berat badan. 

Contohnya protin sangat penting bilamana seseorang nak kurus. Protein membantu dalam membina dan membaiki tisu-tisu otot supaya kadar metabolisme badan dapat dipertingkatkan dan seterusnya membakar lemak untuk ditukarkan kepada tenaga. Jadi adalah penting zat protin dapat diserap dengan baik oleh usus. Jika usus penuh toksik, zat protin tidak dapat diserap dan peranan protin tidak berlaku dengan cara yang optimum. Tahukah anda telur (yang kaya dengan protin) dapat membantu anda untuk turun berat dengan pantas.

Keratan Rentas Usus yang telah tersumbat

Apakah Bentuk senaman yang amat berkesan untuk kempiskan perut?

Permulaanya ia sukar, namun masuk sahaja minggu ke-2 anda akan rasa selesa dengan aktiviti ini.
Apakah yang menarik dengan senaman PLANK? Kenapakan senaman plan bagus untuk kaum Hawa? Seriously sangat best dan ramai berjaya.

  • mengempiskan perut dan bahagian abdomen anda
  • membantu proses menguruskan badan dan menegangkan otot-otot di bahagian abdomen
  • perbaiki struktur badan
  • menguatkan badan
  • boleh dilakukan dimana-mana sahaja dan bila-bila sahaja
  • boleh dilakukan dengan pelbagai teknik

Jenis Senaman untuk kempiskan perut
Syarat: Perlu dimulakan selama 5 saat terlebih dahulu pada hari pertama, dan tambah bilangan saat, minit secara konsistant.

Contoh : 5saat, 10 saat, 15 saat dan seterusnya. Boleh dilakukan berulang-ulang pada sesuatu masa.
Apakah vitamin yang dapat memecahkan lemak di kawasan perut anda?

Vitamin untuk mengempiskan perut anda perlu mengamalkan LECITHIN atau jika ada budget boleh digantikan dengan OMEGAGUARD.

Bagaimana nak detox dengan cara semulajadi dan selamat

1.    Meminum teh hijau yang asli
2.    Selain itu, sayur-sayuran hijau dan buah-buahan tertentu seperti lemon, limau, oren adalah agen detox semulajadi yang selamat untuk diamalkan.
3.    Cara paling jimat adalah dengan berpuasa.
4.    Detox boleh juga dilakukan dengan bantuan product kesihatan seperti Herb lax Shaklee, DTX Complex Shaklee dan Alfalfa Shaklee.

Julab ShakleeRaja Herba

Herb lax Shaklee 

Digunakan untuk merangsang pengecutan oto-otot usus seterusnya membolehkan sisa-sisa yang terperangkap akan keluar dengan lebih pantas tanpa memerangkap toksin di dalam kolon badan kita. 

Kelebihan herblax yang lain iaitu dapat mengatasi sembelit yang amat teruk. Pastikan anda mendetox sekurang-kurang 2X semiggu dengan HERB LAX Shaklee.

Alfalfa Shaklee 

Membantu dalam proses pencernaan dan bersifat anti radang boleh memudahkan nyahtoksik dari badan. 

Alfalfa juga membantu untuk anda turunkan berat badan dengan bertindak seakan span yang menyerap kolestrol berlebihan dalam darah. Alfalfa juga dikenali sebagai agen detox yang membuang unsur mineral yang merbahaya dalam badan, seperti bahan kimia. Kelebihan alfalfa yang lain iaitu dapat mengawal bau badan.