BAGAIMANA CAROTOMAX MERAWAT RABUN SAYA


Vitamin Mata Shaklee
Hari ini saya just nak sharing tentang diri saya, saya ada masalah rabuh silau yang agak teruk juga. Saya mula memakai cermin mata sejak berumur 12 tahun sehinggalah 31 tahun. Di mana setiap dua tahun kos membuat cermin mata saya melebihi RM1,000.

Ini kerana tugas harian saya yang sememangnya menghadap komputer setiap hari melebihi 5 jam sehari merupakan salah satu faktor penyumbang kepada masalah rabun dan silau yang saya hadapi sejak sekian lama. Semakin lama, power cermin mata dan silau semakin bertambah. 
Saya cuba mencari alternatif lain selain memakai cermin mata, Akhirnya saya tertarik untuk mencuba vitamin CAROTOMAX shaklee.

Minggu pertama rasanya tiada perubahan yang berlaku hanya saya perasan setiap hari apabila bangun dari tidur tahi mata dikelopak mata saya banyak dan kulit saya lebih halus, kemerah-merahan dan cerah,
Masuk botol kedua akhirnya alhamdulillah berkat kesabaran, saya mula nampak perubahan, rasa mata lebih fresh, terang. Apabila membuat pemeriksaan mata, terkejutnya apabila dimaklumkan power rabun dan silau telah berkurangan. Walaupun belum pulih seratus peratus, sehingga kini saya jadikan CAROTOMAX shaklee Vitamin yang wajib diambil setiap hari bonus pula kulit makin cantik dan berseri.

INFO CAROTOMAX

PERBEZAAN VITAMIN A DENGAN CAROTOMAX SHAKLEE

 
Vitamin A terdiri dari dua jenis iaitu Vitamin A yang boleh kita dapat dari makanan seharian atau pun Provitamin A dikenali juga sebagai carotenoids (the safest way to take Vitamin A) yang akan ditukarkan kepada Vitamin A bila badan memerlukan dan akan disingkirkan dari tubuh jika berlebihan. 

Perlu diingatkan, Vitamin A  tidak boleh diambil secara berlebihan. Ini adalah kerana ia merupakan salah satu vitamin larut lemak dan jika diambil melebihi dos yang ditetapkan, ia akan tersimpan di dalam organ-organ dalaman kita terutamanya hati. Dalam kata lain, ianya boleh menjadi toksik sekiranya diambil berlebihan.

Carotomax shaklee berbeza dari yang lain kerana ia dalam bentuk provitamin A,di mana HANYA akan diaktifkan apabila ia diperlukan sahaja. Jadi tiada kes Vitamin A tersimpan dan menjadi toksik seterusnya membahayakan kesihatan

Terdiri daripada Enam Karotenoid Terbaik
Buah-buahan untuk vitamin mata

CAROTOMAX merupakan campuran luarbiasa yang menggabungkan alfa-karotena, astaxanthin, beta-karotena, lutein, likopena dan zeaxanthin yang memberikan faedah karotenoid yang lengkap.   

Bahkan, anda tidak akan dapat ketulenan dan keberkesanan karotenoid daripada makanan itu sahaja.

CAROTOMAX menawarkan karotenoid semulajadi yang berasal daripada buah-buahan pokok kelapa sawit dan alga dunaliellasalina untuk:

    Memelihara kesihatan yang baik.
    Membantu mengekalkan tumbesaran, penglihatan dan pertumbuhan tisu.
    Membantu dalam memelihara kesihatan kulit dan selaput lendir.

Apa pula Astaxanthin?
 
Sejenis Caratenoid yang merupakan sumber anti-oksidan dan anti-radang terbaik.
Menghalang radikal bebas dan mencegah tisu badan dirosakkan oksida.

Apa fungsi Carotomax Shaklee?
  • Memelihara kesihatan yang baik
  • Membantu mengekalkan tumbesaran, penglihatan dan pertumbuhan tisu
  • Membantu dalam memelihara kesihatan kulit dan tulang
  • Mengekalkan kesihatan retina mata (merawat rabun)
  • Membentuk membran mukus (selaput lendir) yang sihat
  • Membantu membentuk sel darah merah dan sel darah putih yang sihat
  • Meningkatkan sistem imunisasi badan untuk kesihatan yang optimum
  • Mengekalkan kesihatan mata, jantung, kulit
  • Ada unsur Astaxanthin yang anti-oksidan, ia menjadikan kulit lebih cantik dan awet muda
  • Ada unsur Astaxanthin yang anti-radang, ia melegakan sakit sendi, otot, ligamen, tendon/athritis
Siapa perlukan CarotoMax Shaklee?
  • Individu bermasalah rabun
  • Individu yang ingin kekalkan kesihatan mata
  • Individu yang ingin kesihatan badan yang menyeluruh
  • Pesakit arthritis / Atlet
  • Sesiapa sahaja kecuali ibu hamil 
TESTIMONI CAROTOMAX


Testimoni Carotomax

Testimoni Carotomax
 

Untuk maklumat dan keterangan lanjut:

PENGEDAR SAH SHAKLEE
 COD AREA MELAKA/KRUBONG/MITC/AYER MOLEK/TIANG DUA/JASIN/MERLIMAU

SHARIFAH JAMIL
HP : 012-6412248 
Email : healthynurjannah@gmail.com
FB Pages : Healthy Nurjannah

Setiap pembelian daripada saya, anda layak mendapat panduan pemakanan vitamin dan konsultasi daripada saya setiap masa.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.