CINCH SHAKE SHAKLEE UNTUK BERSAHUR

5 Sebab Kenapa Cinch Shake Shaklee sangat baik untuk bersahur:

1. Gandakan penurunan berat badan
Kerana ia protein yang diperkaya Leucine, Ia membakar lemak dan menyimpan otot. Lebih banyak otot tersimpan lebih banyak lemak dibakar. Exponential effect uols. Jika berhajat turun 3 kg, bolehlah expand jd 6 kg target dengan pengambilan CINCH.

2. Rasa kenyang lebih lama
Pengguna cinch tegar macam saya aci kerat jari dia beri rasa kurang lapar dan tenaga tambahan sehingga jam berbuka. Protein juga dipecahkan oleh tubuh lebih lambat berbanding karbohidrat mudah macam nasi.

3. Tiada masalah angin, gastrik
Kan kalau kita bersahur dengan nasi lebih2 lagi makanan pedas, kita akan mudah diserang angin, pedih ulu hati. Cinch Shake memberikan rasa "bersih" kepada perut kerana kita cuma perlu campurkan air sejuk

4. PANTAS
5 minit je dah settle sahur anda. kerana anda cuma perlu capai air sejuk dlm peti, tuang dalam shaker, masukkan 2 scoop cinch dan shake sikit, minum gulp gulp gulp, makan kurma 2 biji dan boleh tidur balik. simpleeee..tiada risiko terskip sahur!

5. CINCH CAFE LATTE
sangat enak! mudah dibancuh dan rasanya setanding kopi gourmet yang disediakan di Starbucks CoffeeBean - tanpa CAFFEINE. JIka anda takut untuk mengambil kopi sepanjang bulan puasa kerana efek nyah hidratnya. Jangan takut untuk mencuba CINCH CAFE LATTE

Cinch Shake Shaklee

Untuk maklumat dan keterangan lanjut:

PENGEDAR SAH SHAKLEE
 COD AREA MELAKA/KRUBONG/MITC/AYER MOLEK/TIANG DUA/JASIN/MERLIMAU

SHARIFAH JAMIL
HP : 012-6412248 
Email : healthynurjannah@gmail.com
FB Pages : Healthy Nurjannah

Setiap pembelian daripada saya, anda layak mendapat panduan pemakanan vitamin dan konsultasi daripada saya setiap masa.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.