TESTIMONI PESAKIT KANSER PROSTAT SELEPAS AMBIL SHAKLEE:BACAAN PSA TURUN


Kanser prostat merupakan kanser yang paling banyak dihidapi oleh golongan lelaki yang berusia 50 tahun ke atas. Kanser ini menyerang kelenjar prostat iaitu kelenjar di sekitar saluran kencing yang berfungsi untuk membantu menghasilkan simen atau cecair sperma.


Seringkali pesakit datang ke hospital ketika kanser sudah di tahap kritikal. Antara puncanya rasa malu, kerana kanser ini pada awalnya tidak rasa sakit, hanya benjolan kecil. Apabila sudah kritikal ia boleh mengancam nyawa jika gagal membendung sel kanser yang telah merebak dalam aliran darah. (Vivix boleh pergi ke mana sahaja sel kanser ini pergi dengan selamat dan merencatkannya. 
 

TANDA-TANDA KANSER PROSTAT

 
 
 
 
Ikuti testimoni pesakit kanser prostat yang kembali sembuh selepas mengambil Vivix dan Nutriferon ni.


 
On 9-18-08, my PSA was 9.1. In consulting with my sister, who is a Shaklee distributor, I added the following Shaklee Supplements to my daily routine of taking Protein and Vitalizer ~ the Vivix, Nutriferon, Saw Palmetto, and Immunity formula to boost up my immune system.

On 9-26-08, the blood tests showed a drop in my PSA levels to 6.9, which the nurse said was highly unusual. My PSA scores had dropped down from a high of 9.2 on September 18th to a low of 3.4 in just 6 weeks! Plus, my free PSA scores of 28.8% are the highest I have ever received since I started having prostate problems in 2005.

As I started VIVIX on 9-12-08, my doctor was amazed at these rapid changes in my PSA scores. He said that “something was going on”, and I educated him on what change I had made and the benefits of Shaklee’s supplements and VIVIX! Now, he doesn’t want to see more for another 6 months! Plus, he said that the chance of this being cancer is under 5% whereas a month ago he said that it was around 20%.
-John G. (PSA - Prostate-Specific Antigen)-


Pada 18/9/2008, PSA saya 9.1. Dengan bantuan nasihat kakak saya yang merupakan pengedar Shaklee, saya ambil supplement Shaklee berikut sebagai rutin harian iaitu protein dan Vitalizer ~ Vivix, Nutriferon, Saw Palmetto, dan formula Imuniti untuk meningkatkan imuniti saya.

Pada 26/9/2008, keputusan ujian darah menunjukkan penurunan dalam PSA saya menjadi 6.9, yang mana nurse cakap sangat luar biasa. Skor PSA saya turun mendadak dari 9.2 pada bulan 18 September menjadi serendah 3.4 dalam masa 6 minggu. Tambahan pula, sejak 2005 saya menghidap masalah prostat , skor bebas PSA saya iaitu 28.8% adalah yang paling tinggi pernah dicatatkan.

Sejak saya menggunakan Vivix pada 12/9/2008, doktor saya sangat kagum pada perubahan mendadak skor PSA saya. Katanya "ada sesuatu yang berlaku", dan saya mengajarnya mengenai perubahan yang saya lakukan berserta manfaat Shaklee dan Vivix! Kini dia tidak mahu saya datang untuk lagi 6 bulan! Dan katanya risiko untuk kanser bawah 5% dimana sebulan sebelum itu katanya sekitar 20%
-John G. (PSA - Prostate-Specific Antigen)-