TESTIMONI KANSER PAYUDARA CEPAT SEMBUH DENGAN SHAKLEE

Salah satu kelemahan terapi untuk kanser adalah ia akan melemahkan tubuh pada tahap paling rendah dan terdedah. Pada waktu kritikal inilah pesakit biasanya cepat berputus asa. Bagaimanapun dengan pengambilan Shaklee seperti Regina dalam testimoni berikut membuktikan supplement dan nutrisi sangat membantu pesakit cepat sembuh antara kitaran kimo.

 

"At 36 I was diagnosed with breast cancer. After two lumpectomies and mastectomy, my body was exhausted. I was physically and emotionally drained. My niece, Amber White, started me on a vitamin program that included Vitalea, Vita C, Nutriferon, Carotomax and B Complex. My incision started healing much quicker. I was able to begin chemotherapy, which had been delayed due to infection concerns. I received one of the strongest treatment possible. I had trouble with nausea and exhaustion and stopped taking the vitamins. After my blood work showed my white blood cell counts were dangerously low, I started taking them again. My oncologist was shocked at how quickly I recovered. After each treatment when my white blood cell count dipped, it returned to normal within 10 days. She asked what I was doing and told me to continue Shaklee vitamins since they were working great for me. I think Shaklee is incredible. "
-Regina-

"Pada usia 36 tahun saya telah didiagnosis dengan barah payudara. Selepas 2 lumpektomi (hanya pembuangan ketulan) dan mastektomi (Pembedahan membuang keseluruhan payudara), badan saya menjadi sangat lesu. Saya kehilangan upaya secara fizikal dan mental. Anak buah saya, Amber White, memulakan program makanan tambahan yang mengandungi Vita-Lea, Vita-C, Nutriferon, Caratomax dan B-Complex. Luka insisi saya sembuh dengan lebih cepat. Saya mampu memulakan semula kemoterapi, yang mana ditangguhkan kerana dikhuatiri ada jangkitan. Saya menerima rawatan paling kuat saya boleh terima. Saya mengalami masalah loya dan lesu lalu berhenti mengambil vitamin tersebut. Apabila ujian darah menunjukkan jumlah sel darah putih saya sangat rendah, saya kembali mengambil vitamin tersebut. Pakar onkologi saya sangat terkejut dengan kadar pemulihan saya. Selepas setiap kali rawatan ketika jumlah sel darah putih saya jatuh, ia akan kembali normal dalam 10 hari. Dia bertanya apa yang saya ambil dan memberitahu untuk meneruskan ambil vitamin Shaklee kerana ia kelihatan sangat berkesan kepada saya. Saya fikir Shaklee sangat mengagumkan."
-Regina-


Selain tetapi kimo yang popular dengan penyakit kanser, pembedahan membuang bahagian yang dikenalpasti mempunyai sel kanser adalah antara langkah selamat. Bagaimanapun ada risiko kecil terdapat sedikit sel kanser yang sudah berada dalam aliran darah dan merebak ke bahagian tubuh lain. Set Kesihatan Kanser Shaklee ini memastikan risiko untuk kanser berulang menjadi lebih rendah kerana kanser adalah penyakit kekurangan nutrisi untuk tubuh beroperasi sebaik mungkin.