VIVIX BANTU MERAWAT TIROID

Bagaimana Vivix membantu merawati penyakit tiroid?


Keistimewaan Vivix adalah ia merawati sehingga ke peringkat DNA. Dalam badan kita ada:

Sistem –> Organ –> Tisu –> Sel –> DNA

Semua sel dalam badan kita mengandunngi DNA kecuali sel darah merah. DNA adalah bahan genetik asas yang terkandung dalam badan bagi setiap individu dimana separuh dari ciri DNA diwarisi daripada ibu kandung dan separuh daripada bapa kandung. Setiap individu mempunyai corak DNA yang unik kecuali pasangan kembar seiras.

Biasanya kalau DNA rosak, ada 2 keadaan akan berlaku iaitu sel akan repair sendiri atau sel tersebut akan mati dengan sendirinya. Penyakit terjadi kalau DNA yang rosak tersebut tidak dibaiki dan tidak juga mati.. tapi sebaliknya sel yang mengandungi DNA rosak ini menjadi sel baru yang tidak diperlukan badan. Sel baru tu pula sama cirinya dengan DNA yang rosak. Macam copy, dan dia copy benda yang rosak pulak.

Bagaimana Vivix bertindak untuk baiki DNA yang rosak dan seterusnya menghalang dari membiak menjadi sel tidak sihat? Ada 4 mekanisme tindakan VIVIX. 

4 Mekanisme Tindakan Vivix

Bahan utama yang bertindak ke atas DNA adalah RESVERATROL. Resveratrol salah satu manfaat dalam Vivix. Beberapa kajian telah menunjukkan bahawa RESVERATROL boleh membantu pencegahan penyakit kronik:
  • Menurut laporan dari Annals of the New York Academy of Sciences 2011, beberapa kajian awal menunjukkan bahawa RESVERATROL mungkin mempunyai kesan anti-kanser.
  • Dalam satu kajian 2008 pada kultur sel, resveratrol membantu menyekat perkembangan kanser payudara di peringkat awal. Diterbitkan dalam Penyelidikan Pencegahan Kanser, kajian itu mendapati bahawa resveratrol membantu menghalang estrogen dari bertindak balas dengan molekul DNA dan membentuk sebatian yang menandakan permulaan pembentukan sel kanser.
  • Menurut laporan yang diterbitkan pada 2007oleh Biologi Kanser & Terapi. Penulis laporan itu mendapati bahawa resveratrol muncul untuk menjejaskan semua peringkat karsinogenesis (di mana sel-sel normal berubah menjadi sel-sel kanser).
  • Diterbitkan dalam jurnal Karsinogenesis, satu lagi kajian tahun 2008 menunjukkan bahawa resveratrol boleh membantu mencegah kanser prostat (mungkin disebabkan oleh kesannya terhadap hormon seks lelaki yang dipanggil androgen).

Bukan sahaja kanser, ia juga merangkumi pelbagai lagi penyakit kronik termasuk tiroid. 

Testimoni Vivix Bantu Rawati Tiroid 





Tak salah mencuba kan, dan sebenarnya darpada terus bergantung kepada ubat dan pembedahan, penggunaan suplemen juga merupakan alternatif terbaik untuk mendapatkan kesihatan lebih baik. Sekurang-kurangnya suplemen seperti Shaklee merupakan suplemen natural dan selamat, bukan sintetik dan mengandungi bahan beracun sepertimna produk kesihatan lain.