SET ASAS SHAKLEE UNTUK KESIHATAN SEMUA

Set Asas Shaklee
Set Asas Vitamin Shaklee ini terdiri daripada
  • Vitalea
  • B Complex
  • Vitamin C
  • ESP (Energizing Soy Protien)
Set asas ini wajib ada dalam setiap rumah, kerana dalam mengharungi kehidupan yang sibuk kita perlukan vitamin tambahan agar tubuh badan sentiasa sihat dan cergas lebih-lebih lagi ketika kita mudalah kita perlu kepada extra energy supaya kita dapat melaksanakan tugasan harian dengan cemerlang, kan?

 Fungsi vitamin-vitamin ini adalah :
  • Vita-lea @ Multivitamin dengan formula zat besi : ianya adalah multivitamin beserta iron sangat penting utk pembentukan darah dan sel.Vita-lea banyak membantu mencantikkan kulit wajah, kuku yang licin, rambut yang kuat dari segi akarnya, membantu mencegah penyakit tiroid @ beguk (penyakit tiroid ini terjadi kebiasaannya kerana kekurangan iodin dan ini terdapat di dalam vitalea kita). Pengambilan vita-lea ni banyak membantu memberi badan rasa bertenaga, tidak lesu dan menjadikan kulit yang sentiasa tegang.
  • B complex : lengkap dengan 8 kumpulan B yang diperlukan oleh tubuh badan demi membantu tubuh badan bertenaga, otak lebih fokus, emosi lebih stabil dan wajah berseri..Inilah rahsianya B for Beauty.
  • Sustained Released Vita C : sebagai antioksidan, membantu meningkatkan sistem imunisasi badan...dan kulit lebih cantikkk.
  • ESP @ Energizing Soy Protien : Protien adalah makanan sel. Sel tak kenal nasi lemak, air soya atau tempe tetapi sel hanya perlukan protien iaitu khasiat dari makanan yang diambil. Protien berfungsi mengekalkan pertumbuhan normal dan pemeliharaan tisu. Mengawal atur keseimbangan bendalir dalam badan. Pembinaan hormon, enzim dan antibodi memerlukan protien. Selain itu protien dikatakan membantu mengawal keseimbangan asid bes untuk mengangkut nutrien dan sumber tenaga.Protein sangat sensitif. Ianya wujud pada suhu badan kita dan mudah terhapus pada suhu yang tinggi. Apabila kita memasak sumber protien seperti ikan goreng pada suhu yang tinggi, hakikatnya banyak protein yang telah musnah semasa proses memasak itu sendiri.
Anda pasti akan rasa:

1.Lebih bertenaga dan cergas setelah mengambil supplemen Shaklee. 

2. Kesihatan bertambah baik. Jika anda ambil untuk set anak-anak, anak-anak juga kurang demam, imun lebih kuat, dan cepat tinggi. 

3. Kulit lebih cantik.

4. Kurang stress. Ini adalah di sebabkan B Complex sebagai natural stress buster, lebih tenang dan melalui hari-hari anda dengan penuh ceria.