PENJUALAN SHAKLEE COLLAGEN DIHENTIKAN BERMULA 1.1.2015

Hari ini Shaklee Malaysia telah membuat satu lagi KEJUTAN dengan PROMOSI HEBAT untuk Disember ini!
 
 
"Atas sebab garis panduan proses pendaftaran yang baharu telah diperkenalkan oleh Kerajaan Malaysia, Shaklee Collagen Powder akan dihentikan jualannya buat sementara waktu bermula 1 JANUARI 2015. Ini bermakna, anda mempunyai masa sehingga 31 DISEMBER 2014 untuk membeli produk ini.

Oleh kerana tempoh pendaftaran dan permohonan lesen produk yang baru akan mengambil masa 9 hingga 12 bulan, pihak Shaklee Malaysia telah berbesar hati memberikan promosi HEBAT "Beli 3 PERCUMA 1" kepada anda!" 





BELI 3 PERCUMA 1!

 
Pembaharuan pendaftaran produk ini pernah berlaku kepada kemasukan Sustained Release Vita-C Plus pada tahun 2012, lebih setahun proses pendaftaran baru mengambil masa mengakibatkan ramai putih mata dan kecewa kerana ketiadaan stok Sustained Released Vita-C Plus pada ketika itu. Pendaftaran baru perlu dibuat untuk formulasi baru produk. Untuk tidak menghampakan ramai peminat Shaklee Collagen Powder, Shaklee telah membuat makluman awal dan juga promosi untuk membolehkan, pengguna dan pengedar untuk menyediakan stok penggunaan sehingga SETAHUN!

 
Segera dapatkan stok anda kerana penjualan akan di HENTIKAN bermula 1 JANUARI 2015!

Promosi HEBAT ini, bukan sahaja memberikan penjimatan pada nilai wang yang anda belanjakan tetapi memberikan anda KEAHLIAN SHAKLEE secara PERCUMA! PERCUMA COLLAGEN 1 KOTAK dan anda juga layak untuk menerima CASH REBATE bernilai RM3+