BERJAYA HAMIL WALAUPUN ADA PCOS....


Hari ni nk bercerita tentang PCOS.. PCOS tu ape?? bagi yang blom tahu PCOS ni adalah
singkatan kepada Polycystic ovary syndrome. Dengan bahasa mudahnya adalah ia berlaku bila hormon wanita tidak stabil. Ia akan mengganggu perjalanan period anda dan lebih buruk lagi ia akan mengganggu penampilan anda.
Antara kesan-kesan PCOS:

  • Hormon sex menjadi tidak stabil. Kebiasaannya ovari mengeluarkan sejumlah kecil hormon lelaki iaitu androgen.Tetapi penghidap PCOS akan mengalami lebihan hormon lelaki dan ini menyebabkan perjalanan haid terganggu, tumbuh jerawat dan bulu-bulu yang tidak dingini.  
  • Untuk kes yang lebih teruk, penghidapnya mungkin akan terkena kencing manis. Ini kerana badan menghadapi masalah menggunakan insulin, makanya gula dalam darah akan meningkat. Ia seterusnya boleh meningkatkan peluang pengidap PCOS mengalami diabetes.  
Simptom-simptom PCOS:

  • Jerawat
  • Berat badan naik mendadak dan susah turun
  • Lebihan rambut dimuka dan badan.
  • Rambut gugur
  • Period yang tidak teratur
  • Kesuburan terganggu. Ramai penghidap PCOS akan mengalami kesukaran untuk mendapatkan anak.
  • Tekanan.
Merawat PCOS dengan Shaklee 

Set Kesuburan Shaklee

Setiap pasangan yang berkahwin pasti mendambakan kehadiran si comel bagi mengeratkan lagi
hubungan dan penyeri di dalam rumahtangga. tetapi berapa ramaikah yang berjaya hamil? orang-orang di sekeliling saya juga masih ramai yang belum mendapat peluang menimang anak. lebih malang jika pasangannya menghidap penyakit PCOS. nauzubillah. tetapi tahukah kalian penghidap PCOS juga mampu untuk hamil? ia bukan sesuatu yang mustahil. 

Alhamdulillah, itulah jika kita usaha tanpa jemu, akhirnya rezeki akan datang jua. Ramai yang menjangkakan pesakit PCOS susah untuk mendapatkan anak namun kuasa Allah tiada siapa boleh melawannya kan.

TESTIMONI PCOS

Jom tengok testimoni penghidap PCOS ni... dengan usaha yang berterusan dan doa yang tidak putus-putus akhirnya beliau berjaya hamil.
Testimoni PCOS
"Saya mengandung 4 minggu, walaupun saya disahkan PCOS. 

Period saya regular, namun berat badan yang bertambah mengganggu tahap kesuburan saya. Saya terpaksa mengambil Clomid + Metmorfin atas nasihat Pakar O&G. Saya tak habis lagi consume GLA + Alfalfa + Omega.


Untuk pengetahuan semua pembaca juga, saya baru menjalani operation pada November 2012 yang lalu kerana "ectopic pregnancy". Alhamdulillah, tergerak hati nak cuba Shaklee ni atas nasihat Norliza Ibrahim, saya mula consume Shaklee 1 Jan 2013.


Semalam saya check UPT +ve. Last period sy 25 Disember 2012. Ya Allah syukur sangat-sangat. 


Kepada yang menghidap PCOS seperti saya, In Sha Allah ada jalannya. Usaha+Doa+Ikhtiar...:)"
 - Puan Azuraini Abd Majid Aju


Set Kesuburan Shaklee
Alfafa Complex Omega Guard

Insyaallah setiap Usaha yang Bersulamkan Doa kepa ALLAH... adakan dimakbulkan...

Untuk maklumat dan keterangan lanjut:

SHARIFAH JAMIL
HP : 012-6412248 
Email : healthynurjannah@gmail.com
FB Pages : Healthy Nurjannah

Setiap pembelian daripada saya, anda layak mendapat panduan pemakanan vitamin dan konsultasi daripada saya setiap masa.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.