ALFAFA MEMBANTU MERAPATKAN RAHIM

Kediginan suami isteri kemungkinan berpunca dari kepuasan bersama. Rahim yang ketat juga salah satu altelnatif kepada memberi kepuasan kepada pasangan. Bagi membantu untuk mengatasi masalah ini, Alfalfa Shaklee membantu merungkai kekusutan para isteri. Cuba dulu baru tahu...Alfalfa Shaklee seorang dengan fungsi kacip fatimah iaitu merapatkan rahim.
Alfafa Complex


Beberapa para isteri memberi respon dengan pengamalan alfalfa

Alfafa bantu merapatkan rahim
Alfafa bertindak seperti kacip fatimah


Mengapa Anda Harus Pilih Alfalfa Shaklee?

Shaklee telah melakukan beribu ujian klinikal dan alfalfa shaklee telah terbukti selamat. Dengan sumber bahan 100% semulajadi. Dan penggunannya telah berjuta-juta kerana beberapa negara telah memasarkan alfalfa shaklee. Anda tidak perlu ragu-ragu berbanding produk-produk yang tidak melakukan ujian klinikal. Alfalfa shaklee juga merawat keputihan dan mengawal bau yang tidak menyenangkan terutama di bahagian sulit wanita. Pengamal secara konsistant boleh menghilangkan masalah keputihan.

Alfafa Complex 

Alfalfa  adalah makanan tambahan bagi membantu menambah nutrisi dalam tubuh seterusnya membantu meningkatkan keperluan tubuh. Apabila sesuatu nutrisi badan kita tidak mencukupi ia akan mendatangkan masalah kesihatan dan pelbagai masalah kefungsian sel dalam tubuh.


Untuk maklumat dan keterangan lanjut:

SHARIFAH JAMIL
HP : 012-6412248 
Email : healthynurjannah@gmail.com
FB Pages : Healthy Nurjannah

Setiap pembelian daripada saya, anda layak mendapat panduan pemakanan vitamin dan konsultasi daripada saya setiap masa.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.