MERAWAT DEMAM & SELSEMA DENGAN OMEGA GUARD

Demam dan Selsema ?

Sebenarnya boleh dikatakan ramai orang kita suka sangat cari ubat, dan paling ketara kalau demam, makan ubat dan sebagainya. Mesti pening kepala cari panadol, kalau selsema cari soluble dan macam-macam lagi. Dalam kefahaman saya yang tak berapa rajin membaca ini, demam dan selsema adalah SIMPTOM, bukannya PENYAKIT
Simptom ini bolehlah dikatakan sebagai TANDA kepada penyakit utama. Contohnya, anda selsema dan selsema ini mungkin anda penat, ataupun petanda anda dijangkitit virus, dan terus buat badan anda panas. Ada pula orang yang selsema kerana terlampau letih, dan sebagainya. Demam pula lagi bahaya, ianya mungkin kepada tanda penyakit lain, kemungkinan ada jangkitan virus yang teruk, ataupun tekanan darah tinggi dan macam-macam lagi.

Cara Terbaik Merawat Demam dan Selsema ?

Cara paling senang ialah BEREHAT dan banyakkan minum AIR PUTIH. Itulah petua orang tua-tua dulu. Ubat doktor ini, biasanya melegakan. Contohnya ubat selsema, ada yang mengantuk. Kenapa mengantuk? sebab nak suruh kita tidur dengan nyenyak dan rehat yang cukup. Biasalah, badan manusia yang kuat bekerja dan tak jaga makan, tentu sekali perlukan rawatan, jadi sebab itulah kita rasa demam, pening kepala dan selsema.


Testimoni Omega Guard Demam Terus Baik ?

Alhamdulillah, dengan izin Allah, ramai juga yang bila anak demam, ada kahak, selsema, baru bagi Omega Guard, Nutriferon dan Vitamin C dan berjaya merawat demam anak. Saya pun pernah juga mengambil Omega Guard, alhamdulillah memang terbaik.

Tingkatkan Antibodi

Walaupun berkesan semasa demam, seeloknya suplemen minyak ikan yang kaya dengan Omega 3 patut diamalkan selalu, banyak kelebihan lain yang ada pada Omega Guard. Dengan mengamalkan secara konsisten, Insyaallah dapat membentuk antibodi yang baik. Serta jarang demam.

Untuk maklumat dan keterangan lanjut:

SHARIFAH JAMIL
HP : 012-6412248 
Email : healthynurjannah@gmail.com
FB Pages : Healthy Nurjannah

Setiap pembelian daripada saya, anda layak mendapat panduan pemakanan vitamin dan konsultasi daripada saya setiap masa.


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.