KENAPA PILIH SHAKLEE BERBANDING SUPPLEMEN LAIN

DIPERCAYAI (TRUSTED & RELIABLE)

Supplement Shaklee telah wujud selama lebih 50 tahun. Bermula dari di Amerika Syarikat, sehinggalah ia tersebar luas hampir ke seluruh pelusuk dunia termasuklah Malaysia. Shaklee telah menjual siri produk yang sama (dan diperbaiki formulanya dari semasa ke semasa) sejak dahulu lagi. Sebagai contoh Vitalea, Vitamin C Sustained-Release, Alfalfa Complex dan sebagainya.

SENTIASA SELAMAT, HALAL & BERKESAN

Setiap produk Shaklee yg dijual di pasaran Malaysia telah diperakui HALAL oleh Islamic Services of America (ISA) (badan yg diiktiraf oleh JAKIM). Kesemua produk Shaklee diperbuat daripada 100% bahan semulajadi. Vitamin semulajadi adalah paling selamat untuk diguna dan diamalkan; tidak seperti vitamin sintetik yg boleh mendatangkan kesan sampingan buruk kepada pengamalnya.

PRODUK BERKUALITI DENGAN HARGA BERPATUTAN

Mengapa produk-produk Shaklee hanya dijual melalui Pengedar Bebas yg berdaftar dan bukannya di kaunter atau toko-toko jamu yg bertaburan di luar sana? Ini kerana Shaklee amat menjaga kualiti barangannya dan tidak mahu produknya dijual dengan harga berlebihan seperti mana produk komersil lain yg terpaksa dijual pada harga berkali ganda akibat eksploitasi pemborong ataupun orang tengah.

SERVIS & KONSULTASI EKSKLUSIF

Penjualan melalui Pengedar Bebas membolehkan pelanggan/pembeli mendapatkan konsultasi eksklusif daripada Pengedar Bebas yg menjual produk Shaklee kepadanya. Dengan cara urusniaga secara one-to-one ini membolehkan anda mendapatkan cadangan supplement yg paling bersesuaian dengan keadaan kesihatan anda. Seterusnya, sekiranya terdapat apa sahaja persoalan mahupun 'healing crisis' berlaku ke atas anda selepas pembelian, anda boleh sentiasa merujuk kepada Pengedar Bebas anda pada bila-bila masa sahaja.

PELUANG 'CASH-BACK BONUS'PENDAPATAN LUMAYAN

Nombor keahlian anda boleh turut digunakan oleh pasangan ataupun ahli keluarga terdekat ini. Dengan cara ini, anda bakal menerima 'cash-back bonus' hasil mata/uv yg terkumpul dari pembelian produk-produk yg anda dan keluarga anda gunakan (sekiranya mata/uv terkumpul melebihi 150uv).

Saya adalah Pengedar Bebas Shaklee yg amat komited dalam menjual dan memberikan konsultasi percuma kepada setiap pelanggan saya. Ciri-ciri ini adalah amat penting untuk anda memilih Pengedar manakah yg perlu anda percayai untuk membuat sebarang pembelian. Ini supaya anda tidak 'terkontang-kanting' sendirian tanpa panduan yang betul dalam pengambilan mana-mana produk Shaklee. Jangan bazirkan wang anda untuk membeli; sedangkan anda tidak mendapat hak anda yg sepatutnya. Sedangkan Pengedar yg tidak bertanggungjawab dengan sewenang-wenangnya menerima cash bonus mereka!

Untuk keterangan & maklumat lanjut berkaitan produk, boleh hubungi saya :

SHARIFAH JAMIL
HP : 012-6412248
Email : healthynurjannah@gmail.com
FB Pages : Healthy Nurjannah

.